Search website

Sukces w odchudzaniu

Jeżeli zaczynasz swoją przygodę z fitnessem, czy jakąkolwiek inną aktywnością fizyczną w celu zrzucenia kilku kilogramów lub ukształtowania umięśnionej sylwetki, na pewno myślisz o efektach. Jest to oczywiście motyw podjęcia decyzji o trenowaniu. Jednak pamiętaj, aby nie oczekiwać od razu szybkich zmian w sylwetce. Do tego potrzeba czasu, cierpliwości i paru innych czynników. Jakich?

Jakie czynniki składają się na sukces w odchudzaniu?

 

podciąganie (sxc.hu)

podciąganie (sxc.hu)

Zacznijmy od początku, czyli od regularnego treningu. Musisz ćwiczyć minimum trzy razy w tygodniu – może to być weekend, kiedy masz najwięcej czasu. Maksymalna ilość treningów, to pięć. Przynajmniej jeden dzień powinien być przeznaczony na regenerację, która jest równie ważną częścią budowania wymarzonej sylwetki. Nie bagatelizuj regeneracji. To właśnie w tym czasie naderwane podczas wysiłku mięśnie, odbudowują się i powiększają. Jest to pożądany proces, nawet jeśli Twoim celem jest zgubienie kilku centymetrów w obwodach. Mięśnie bowiem napędzają metabolizm i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej przez samą swoją obecność. Kluczowa jest jednak dyscyplina i regularność treningów. Nie możesz odpuszczać, ponieważ każdy nie wykonany trening oddala Cię od osiągnięcia celu! Regularna aktywność fizyczna dodatkowo przyspiesza metabolizm.

Nie możesz też ćwiczyć byle jak. Nie bój się wysiłku, który jest nieodłączną częścią treningu. Bez bólu i potu możesz zapomnieć o efektach. A jeśli boisz się spocić, udaj się na leczenie nadpotliwości wrocław, albo popracuj nad wzmocnieniem swojego charakteru.  Ćwiczenia wykonane w niepełnym zakresie ruchu, nie są tak skuteczne, jak te wykonane poprawnie i w maksymalnym zakresie. Na przykład, gdy robisz pajace,  ręce przenoś aż nad głowę, a gdy wykonujesz przysiady, rób je poniżej kąta prostego, który tworzy udo z łydką.

1 response on Sukces w odchudzaniu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *